Vandaag verstuurd? u heeft nog uur en min.
Vandaag verstuurd? u heeft nog uur en min.
Uitstekende service
nl

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik klant worden bij Primex?

Ga naar ‘inloggen’ rechts in de menubalk en vul uw bedrijfsgegevens in. Wij zullen deze verwerken en een webshop account voor u aanmaken. De accountgegevens ontvangt u via de mail.

Waar kan ik een wijziging van mijn bedrijfsgegevens doorvoeren?

Onder ‘mijn account’ is er de mogelijkheid om een aantal gegevens te wijzigen. Voor wijzigingen in adres of bedrijfsnaam kunt u hier een contactformulier invullen.

Kan ik een kopie factuur ontvangen?

Natuurlijk, mail dit verzoek naar finance@primex.nl en onze administratie zal deze zo snel mogelijk aan u terug mailen.

Waar kan ik een offerte aanvragen?

Heeft u een prijs nodig voor een leuke aanvraag, mail deze dan naar info@primex.nl en wij komen hier z.s.m. op terug.

Tabel voor kindermaten
3/4 104
5/6 116
7/8 128
9/11 140
12/13 152
14/15 164
Kan ik als particulier ook klant worden bij Primex?

Helaas, Primex is een groothandel en levert niet aan particulieren.

Kan ik ook de showroom bezoeken?

Wij laten u graag de collectie zien en voelen in onze showroom. Hiervoor dient dan wel een afspraak gemaakt te worden. Dit kan via info@primex.nl 

Kan ik ook bij Primex komen werken?

Dat is zeker mogelijk, wij zoeken geregeld extra collega's.
Je kan altijd even kijken op onze vacature pagina.

Staat daar niet de juiste functie tussen?
Stuur dan je CV en motivatie naar phoefman@primex.nl.


Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

LINK naar onze info pagina verzendkostenbeleid.

Wat is de status van mijn pakket?

In de orderhistorie onder ‘mijn account’ vindt u per order uw Track&Trace gegevens, deze worden ook na plaatsing van een order naar u gemaild.

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Orders voor 16:00 uur besteld (op vrijdag voor 15:00), worden dezelfde dag nog verstuurd.

Kan ik mijn bestelling per expres versturen?

Ja, bij het afronden van uw order kunt u uit meerdere opties kiezen.

Kan ik mijn bestelling ook op zaterdag ontvangen?

Ja, bij het afronden van uw order kunt u de optie 'Express zending' selecteren. U kunt u er dan voor kiezen om de bestelling op zaterdag te ontvangen. 

Kan ik mijn pakket komen afhalen?

Jazeker, op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur kunt u uw pakket bij ons afhalen. Selecteer deze optie bij het afronden van uw order en wij zorgen dat het klaar staat.

Heeft Primex ook een verwerkersovereenkomst voor mij?

Ja die hebben wij.

Download dan onderstaand document, vul uw gegevens in bij de rood aangegeven opties en mail deze naar phoefman@primex.nl .
Wij sturen die dan ondertekend retour naar u.

VERWERKERSOVEREENKOMST PRIMEX


Bestelling

Kan ik mijn backorders inzien?

In de orderhistorie onder ‘mijn account’ kunt u ook filteren op backorders.

Kan ik na plaatsing mijn bestelling nog wijzigen?

Voor het wijzigen van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.

Hoe werkt de voorraadweergave per artikel?

De bovenste rij geeft de voorraden weer die bij Primex liggen, dus vandaag besteld, vandaag verstuurd.
Zijn deze aantallen 0 of niet voldoende dan is rij 2 van belang.

De tweede rij geeft de huidige voorraden weer van het betreffende merk in Europa. dus vandaag besteld, over max 4 dagen verstuurd.
Zijn deze aantallen 0 of niet voldoende dan is de volgende leverdatum van belang.

De datum in het rode vlak geeft de volgende voorraadaanvulling van het merk weer, hier worden geen aantallen bij vermeld, dit betreft dan ook niet de voorraadaantallen in de tweede rij, maar extra voorraad van buiten Europa. 

 



Heb je vragen of wil je advies?

Ons ervaren team denkt graag met je mee. Zo maak je altijd de juiste keuze. Bel ons of mail naar info@primex.nl.

+31 (0)227-504900

Volg ons

Onze voordelen

  • Voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis
  • Levering per order in plaats van per bulk
  • Verkeerde maat of kleur geleverd? Wij lossen het direct voor je op
  • Buiten kantoortijden bereikbaar voor vragen en advies
Naar vergelijken