Veelgestelde vragen
Algemeen
Ga naar ‘inloggen’ rechts in de menubalk en vul uw bedrijfsgegevens in. Wij zullen deze verwerken en een webshop account voor u aanmaken. De accountgegevens ontvangt u via de mail.
Onder ‘mijn account’ is er de mogelijkheid om een aantal gegevens te wijzigen. Voor wijzigingen in adres of bedrijfsnaam kunt u hier een contactformulier invullen.
Natuurlijk, mail dit verzoek naar finance@primex.nl en onze administratie zal deze zo snel mogelijk aan u terug mailen.
Heeft u een prijs nodig voor een leuke aanvraag, mail deze dan naar info@primex.nl en wij komen hier z.s.m. op terug.
3/4 | 104 |
5/6 | 116 |
7/8 | 128 |
9/11 | 140 |
12/13 | 152 |
14/15 | 164 |
Helaas, Primex is een groothandel en levert niet aan particulieren.
Wij laten u graag de collectie zien en voelen in onze showroom. Hiervoor dient dan wel een afspraak gemaakt te worden. Dit kan via info@primex.nl
Dat is zeker mogelijk, wij zoeken geregeld extra collega's.
Je kan altijd even kijken op onze vacature pagina.
Staat daar niet de juiste functie tussen?
Stuur dan je CV en motivatie naar phoefman@primex.nl.
Website
Klik HIER voor de uitleg.
Klik HIER voor de uitleg.
Klik HIER voor de uitleg.
Klik HIER voor de uitleg.
Klik HIER voor verdere uitleg.
Verzenden
LINK naar onze info pagina verzendkostenbeleid.
In de orderhistorie onder ‘mijn account’ vindt u per order uw Track&Trace gegevens, deze worden ook na plaatsing van een order naar u gemaild.
Orders voor 16:00 uur besteld (op vrijdag voor 15:00), worden dezelfde dag nog verstuurd.
Ja, bij het afronden van uw order kunt u uit meerdere opties kiezen.
Ja, bij het afronden van uw order kunt u de optie 'Express zending' selecteren. U kunt u er dan voor kiezen om de bestelling op zaterdag te ontvangen.
Jazeker, op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur kunt u uw pakket bij ons afhalen. Selecteer deze optie bij het afronden van uw order en wij zorgen dat het klaar staat.
Ja die hebben wij.
Download dan onderstaand document, vul uw gegevens in bij de rood aangegeven opties en mail deze naar phoefman@primex.nl .
Wij sturen die dan ondertekend retour naar u.
Bestelling
In de orderhistorie onder ‘mijn account’ kunt u ook filteren op backorders.
Voor het wijzigen van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.
De bovenste rij geeft de voorraden weer die bij Primex liggen, dus vandaag besteld, vandaag verstuurd.
Zijn deze aantallen 0 of niet voldoende dan is rij 2 van belang.
De tweede rij geeft de huidige voorraden weer van het betreffende merk in Europa. dus vandaag besteld, over max 4 dagen verstuurd.
Zijn deze aantallen 0 of niet voldoende dan is de volgende leverdatum van belang.
De datum in het rode vlak geeft de volgende voorraadaanvulling van het merk weer, hier worden geen aantallen bij vermeld, dit betreft dan ook niet de voorraadaantallen in de tweede rij, maar extra voorraad van buiten Europa.
Retourneren
LINK naar onze info pagina retourbeleid.